مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 05:252021-12-27پزشكي

برای اجرای نسخه نویسی الکترونیک  باید بسترسازی انجام شود 


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک در سراسر کشور از یکم دی ماه گفت: برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک باید بسترسازی صورت گیرد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک در سراسر کشور از یکم دی ماه گفت: برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک باید بسترسازی صورت گیرد.

ایرج صالحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و قطعی سامانه در برخی از مواقع این امر موجب معطلی بیماران بوده و برای اجرای طرح با مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به شیوع احتمالی سویه جدید کرونا افزود:در صورتی که سویه جدید کرونا در کشور شیوع یابد بدون شک ویزیت تعداد بیماران سرپایی به نسبت بیماران بستری افزایش خواهد داشت و نسخه نویسی الکترونیک و قطعی سامانه موجب معطلی و تجمع بیماران در اورژانس ها و مراکز درمانی بوده و خطر شیوع هر چه بیشتر بیماری را رقم خواهد زد.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به مزایای نسخه الکترونیک برای ارائه خدمت هر چه بهتر و ضرورت فراهم کردن بستر برای طرح فوق افزود: این امر علاوه بر افزایش دقت در نسخه نویسی، باعث کاهش خطای پزشکی در نوشتن نسخه و پیچیدن دارو در داروخانه ها با توجه به کد دارو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای نسخه نویسی الکترونیک  باید بسترسازی انجام شود 

برای اجرای نسخه نویسی الکترونیک  باید بسترسازی انجام شود